June 23, 2013

lapar!

Assalamualaikum~

waktu aku tulis ni, aku tengah lapar. ye lapar. dah 2 hari tak makan proper. bukan tak bersyukur dapat makan maggi tapi geram dengan management. boleh pulak renovate cafe and laundry tapi tak sediakan food court ganti yang proper.

memang la ada bukak dekat bawah, bekas bilik laundry. dah la macam kepam je tempat tu, lepas tu lauk-lauk tu semua masak dari pagi or before subuh kot since diorang tak boleh masak situ.

apekah?

weekdays boleh la tahan lagi since aku boleh lunch kat luar. dinner tak makan sangat.

ni kalau weekends?

macam this week. dah la aku tak keluar dua hari ni. dengan jerebu teruk nye. dari semalam makan maggi. mana perut tak memberontak! hehe. *over sikit*

lepas tu dah la bising. renovate ape ntah kat atas ni. pagi-pagi buta dah bising. kacau betul time weekend. tau tak weekend aku sangat precious? ergh! renovate la time weekdays. time tu student semua ade class. tak de la nak kacau student. ni da lah lelaki masuk hostel perempuan. aku nak turun bawah beli maggi pun dah takut.

sabaaaaar lah wahai hati.

jangan cakap lepas ni management hantar notice nak cat bilik aku pulak. memang ah. bagi la aku hidup aman lagi 3 bulan jeee. lepas tu nak buat ape pun buat lah. tak kisaah dah pun.

btw, friday nite hari tu ade graduation dinner. 1st batch senior yang grad tuk DDS. congratss senior! tak sabar nak tunggu turn aku. hewhehw..

DDS 5. welcome home Prof Jana!


had so much fun there. our last dinner before sitting for final. goodluck DDS 2008!

p/s: laparnyeeeeeeeeeeee!


No comments:

Post a Comment