August 31, 2013

banjir dan merdeka


Assalamualaikum~

after 5 days back to back exam, hari ni baru ada gap. alhamdulillah paper theory semua dah habis. tinggal clinical n OSCE jelah, which is nex week and the week after that.

so semalam right after exam, balik bilik terus tidur.penat. mata muka semua sembap. aih, miss J lagi lah. meninggalkan parut di muka ku! tensi betul.lagi tensi bile ade yang tegur. eh hello im having exam and that should explain why.=='

disebabkan next monday exam clinical and viva so tak payah la nak pulun sangat study. harap-harap aku dapat case senang-senang je! viva pun tak payah la external examiner nak tanya soalan pelik-pelik sangat plis. so malam semalam terus tengok cerita korea. laame kot tak tengok. hihihi. release stress!

tapi disebabkan qada tidur still tak cukup, end up aku tertidur dengan lampu terpasang sampai pagi. Rain pun tak boleh nak buat aku awake.

sambut merdeka pun atas katil je. tak eager pun nak tengok bunga api ke, konvoi ke, baik aku duduk diam-diam dalam bilik ni ha. tapi nampak macam tak ada semangat patriotik langsung kan? aku sayang je Malaysia cuma tak express je.muahaha. lagi pun if setakat tengok bunga api lepas tu konvoi tu, patriotik ke macam tu?

at least if letak bendera atas kereta tu patriotik la jugak kan.ambil tahu pasal politik dalaman makaysia pun patriotik jugak what. ok la tu. susah kot untuk orang yang ignorant macam aku ni nak ambil tahu pasal orang lain. nasib aku sayang Malaysia.:D

sebabkan dah lama tak keluar, kitorang decide nak lunch luar. and the best thing is hostel tak ada air time aku tengah mandi.lepas tu, dengan yakin aku keluar lupa nak tutup air yang aku buka tu. end up balik bilik petang tadi banjir pulak aih. end up aku kena mop segala bagai. bukan sikit, banyak hokey! cari pasal je.

owh, sempat pergi MPH and i get myself 2 new novels! self reward!:D

yang ni dah lame gile nak beli, nasib ade lagi. from synop rasa macam cerita benjamin button. lain sikit kan.




yang ni macam best.true story. harap tak psiko sangat. nanti aku pun saiko!:P


selamat hari merdeka semua!:D

No comments:

Post a Comment