September 1, 2013

friendship

Assalamualaikum~

a friend of mine cakap, jangan benci sangat orang yang kita benci tu. sebab selalunya orang tu lah yang akan lagi concern pasal kita. pfffft!

tak, tak benci pun. cuma kurang suka je.

sebut pasal friendship ni teringat kawan baru or my little sister aku tu. seperti biasa orang ignorant macam aku suka sangat take things for granted kan. hari tu before balik raya, aku dah janji nak pergi jumpa die dulu. konon-konon nak salam-salam lah. nanti tak jumpa dah.

lepas tu boleh pulak aku terlupa. aku bawak si Kak ton je jumpa Izz. completely lupa pasal dia. hadoi, on the way back dah nak sampai rumah baru aku teringat. so, esok tu baru aku mesej dia. yang kesiannya die cakap die tunggu je aku. alahai, terus rasa bersalah.

tu dah satu hal.lepas tu aku buat hal lagi. HAHA. aku tak hantar pun mesej raya dekat dia. ehehe. die siap hantar mesej raya panjang gile dekat ahkak kesayangan die ni.huehue.

yang aku rase tacing sangat bila dia hantar mesej good luck awal-awal pagi nak exam tu. terharu aku. siap ber 'i love you' ok. hahaha. sepanjang 5 tahun dengan Izz n Al pun tak gitu.

lepas tu suka tanya progress exam aku. baik betul lah adik aku sorang ni. so disebabkan aku terharu aku dah janji nak keluar same-same after exam. hopefully aku tak lupa lah. hehe.

kak ton suka bajet comey
moral of the story??

dont take things for granted.not a single thing.

No comments:

Post a Comment