November 28, 2013

off radio, books and Ig





Salam~

balik rumah dah jarang sangat dengar radio. dengar bila dalam kereta je. asyik tengok tv je, bila masa nak dengar radio. dulu masa belajar yelah. tak ada tv. stress dengar radio. takpun time study mengantuk pun dengar radio.

sekarang ada pulak masa nak dengar radio. diri sendiri berebut nak dengar radio ke tv. HAHA

tapi still ada a few lagu yang best.

sekarang aku suka lagu ni



dengan lagu ni



and lately aku kuraaaaang sangat membaca.

risau pulak aku nanti kang kena alzheimer muda-muda ni. *hover*

paper pun tak baca sangat. tah busy buat apa sampai paper pun tak sempat baca. novel-novel lain pun sama. kalau dulu berulang-ulang baca. maybe sebab tak ada novel yang betul-betul best kot.

yang ada dalam simpanan semua dah tak best. nak beli yang baru lah. #tetbe sgt

blog pun sekarang dah jarang bukak, lagi lah kurang membaca.

setakat bukak fb baca status orang-orang emo,marah lah, buat aku lagi pening je. tak dapat membina diri langsung.
yang rajin sikit bukak is Ig. macam suka pulak. sebab banyak online shop.HAHA. sekarang kan trend jual barang dekat Ig. kat fb pun dah tak layan sangat.

bila bukak Ig bersepah online shop aku follow. lepas tu bersepah online shop nak follow aku. eh. HAHA

ini sangat lah tidah bagus untuk kesihatan poket. and for someone yang cepat terpengaruh macam aku ni, lagi la menguji keimanan hoii.

lagi-lagi bila online seller tu rajin post. sekali post siap dengan caption mengancam.arghh, tergugat iman!

baru je nak insap nak jadi orang yang bejimat cermat. tak nak membazir.T.T

dugaan sungguh.

kesimpulannya?

tepuk dada tanya poket.

haha

k bai.

No comments:

Post a Comment