November 27, 2013

My C-day

Assalamualaikum~

23 nov 2013 marked the end of my student life.

i am no longer a student. tak tau nak rasa apa. suka macam ni. rasa happy la. tapi before convo tu macam-macam jadi. actually tak ada la macam-macam sangat.

cuma just one big incident that happened yang terus ruined convo.

but as usual my fabs frens ada. at least tak ada la gabra sangat. cuma, Ally i am so sorry for what has happened!
:(

but anyway aku dah berjaya grad. tak sia-sia aku belajar 5 tahun. and kat depan nama dah ade Dr la!

haha. poyo jap. sengih-sengih kembang bila orang panggil Dr. dulu pun patient dah panggil Dr. tapi waktu tu kan tak official lagi. sekarang dah official.hihih.

convo kali ni buat dekat PICC.last year senior dekat PWTC. mahal sikit lah kena bayar.
:')

yay! graduated!



ada ke patut ada orang tu cakap topi aku senget? terletak elok je topi aku tuh. ahaha.
lepas tu semua orang tegur pipi aku tembam. any idea macam mana nak kurus kan pipi?

jangan senyum lebar sangat kot.ahahaha.

beloved izzy:)

beloved ally.
beloved fiza!:D




nanti mesti ada orang cakap aku convo dalam hutan lagi nih. T.T



terbukti pipi tembam!

the so called happy faces. :')

me so gonna miss them both .:'(

rasa macam senyum fake tak tunjuk gigi. :D


eh eh eh.








its a wrap. im so gonna miss my student life.

and im so gonna miss my super fantastic friends!:')

owh, im started to miss em already.

orang lain sibuk post gambar tunang lah, gamba nikah lah, gamba sanding lah, gamba baby lah, aku baru nak post gamba convo.

biar lambat asal selamat.

till we meet again!

k bai!






No comments:

Post a Comment