November 27, 2013

tisu dan taugeh

Assalamualaikum~


tak tahu la kenapa, setiap kali makan je, aku mesti menangis. bukanlah menangis beria tu. setakat keluar cecair ( aka hingus lah) dari hidung. sopan sangat ayat. HAHA.

makan lah hape pun. salunye gitulah. tak pedas pun mesti keluar jugak. active sungguh sympathetic system aku. HAHA

Tapi walaupun dah tau nak nagis, mesti tak bawak tisu. kalau kedai makan ada tisu atas meja senang lah. kadang-kadang tu kena amek dekat kaunter. kalau dekat Ali Maju boleh lah mengada-ngada suruh waiter amekkan. kata pelanggan setia. HAHA

Ada sesetengah kedai tu, tak sediakan tisu langsung. ah sedih sungguh hidup aku time tu. selalunya kalau keluar dengan Izzy or Ally ada lah jugak diorang bawak tisu. perempuan la jugak. harap aku,uh.

tapi kadang-kadang aku jadi perempuan berjaya la jugak. ada la jugak sediakan tisu dalam handbag. hehe.

tu pun once in a blue moon lah. hewhewhew.

kalau makanan tu ada taugeh pulak terus rasa turn off. takde mood nak makan terus. HAHA. boleh gitu?

tp seriously, kalau makanan tu ada taugeh terus rasa tak nak makan. sebab leceh nak asing pulak taugeh tu.. huhu.

so selalu aku dah pesan siap-siap jangan letak taugeh. naseb tak baik dapat la jugak taugeh tu dalam makanan aku tu.

Ally kalau rajin siap tolong asing kan taugeh lagi kat aku. hohoho.

lepas tu kadang-kadang siap tolong potongkan makanan jadi kecik-kecik lagi. tengok diorang suka manjakan aku gitu kan?

kalau makanan tu di potong besar-besar pun aku tak suka. terus malas nak makan. aku suka makanan di potong kecik-kecik.

tak tau la kenapa mengada-ngada sangat perempuan ni.

arghh, i miss my friends and i miss the good old days!wuwuw.

tak paham kenapa aku tulis pasal tisu dan taugeh ni.

aku sendiri confused.

sebab tadi makan makanan yang ada taugeh lepastu aku takde tisu. sebab tu la. lepas tu terus teringat my dearie friends!  sobs sobs sobs!

No comments:

Post a Comment