February 4, 2014

pelupa

salam~

fuhh, lama gila tak menulis. tah ape yang busy sangat aku pun tak pasti. haha.

sejak akhir-akhir ni aku makin pelupa. yes, sangat pelupa. especially handphone. aku rasa henfon tu dah macam a must thing pun nak bawak keluar, tapi selalu je aku lupa.kalau aku tak lupa pun, aku tak ingat aku letak mana.

macam baru-baru ni, aku nak keuar, dah dalam kereta, naseb aku ingat fon. cari-cari dalam bag tak jumpa, masuk balik rumah, cari-cari pun tak jumpa. masuk balik kereta tengok ada dalam keta je. T.T

ni kira ok lagi la. tak keluar rumah pun. selalunya aku dah keluar rumah separuh baru aku teringat henfon tertinggal.kalau dekat aku gagah lagi nak patah balik. dah jauh idak leeer.

semalam pulak aku keluar pergi rumah tok. bawak la charger.henfon aku ni tak tahan battery. pegi mana-mana kalau lama tu selalu aku bawak charger.aku charge fon. nak balik amek fon je. charger tak amek. bertuah tak aku.

selalunya aku pesan orang sekeliling aku ingatkan aku amek fon. next time kena ingatkan sekali amek charger kot. T.T

ada sekali tu jugak, masa dinner, bole aku tertinggal fon dalam hall. time tu battery aku dah tak de.kat mana lah aku campak kan. naseb baik kawan aku jumpa. kalau tak dah dapat fon baru ape. eh. HAHA.


makin kritikal pelupa aku. tapi yang peliknya aku selalu tertinggal fon. purse tak pulak. ish, dah la fon tu penting. walau tak de orang nak call sangat pun, tapi emergency ke, or time pura-pura orang tanya soalan mencabar, ada fon boleh la jugak buat-buat busy kan. HAHA


ni kalau fon dah tertinggal acaner tu?


No comments:

Post a Comment