April 13, 2014

Paranoid

Salam~

aku ingat lagi Salby selalu cakap aku paranoid. bila jumpa Alia pulak, dia cakap aku cerenoid (cerewet+paranoid)

aku pun rasa aku macam paranoid. cerenoid tu tak kot. HAHA. aku mana ada cerewet. :P

kalau paranoid tu, aku suka fikir yang bukan-bukan, yang tidak-tidak. sesuatu yang di luar jangkaan aku. kadang-kadang tu aku fikir terlalu ke depan. sometimes bagus la jugak, tapi most of the time tak bagus.

and sekarang again, aku tengah paranoid.

dah start fikir bukan-bukan. aku selalu cakap kat diri sendiri masa depan tu Allah yang pegang. kalau takut, doa banyak-banyak.

well, nasihat kat diri sendiri ni memang payah kan bila sendiri tak nak dengar nasihat. HAHA.

maybe aku pun penakut. takut laaaaa. erghh.

arghhhhh. pening la macam ni.


tetiba layan lagu yuna.

k bai.

No comments:

Post a Comment