July 27, 2011

wait for me,..

Aku paling nak sangat pergi russia.aku pun tak tahu kenapa aku teringin sangat nak pergi russia sampai termimpi-mimpi russia.ceh.aku pernah cerita yang aku mimpi pergi russia dekat entry ini.

entry ini
padahal aku dulu tak pernah terdedah dengan russia ni.dulu masa SPM, nak apply untuk SPC, pilihan pertama mestilah aussie. kira waktu tu, aussie tersangat lah femes di kalangan kawan-kawan aku termasuk lah aku sendiri. aussie femes maybe sebab kangaroo kot. hehe.


and masa trial SPM, sapa yang masuk mrsm mesti tahu yang kita boleh apply spc untuk pergi russia just guna result trial mrsm. trial spm untuk budak mrsm tak sama untuk trial budak government, tapi seragam untuk seluruh mrsm.

masa kawan-kawan aku dok sibuk nak apply buat medic pergi russia, aku boleh relax je,tak berminat langsung.pandang sebelah mata pun tak kan.hehe. tapi yang aku ingat aku still tak boleh apply untuk spc russia sebab bio aku b kot time tu.haha.

tapi seriously, aku tak rasa kecewa or sedih langsung time tu.

kalau aku tahu ah,dah lama aku pulun gila-gila time trial tu.boleh pergi russia.HAHA.

and bila aku blogwalking hari tu, aku jumpa sorang blogger ni, dia study dekat russia, aku excited sangat.dapat la rasa tempias sikit-sikit bila baca blog dia.HAHA.
ni blog dia: 

qaisya balqisha

sadis betul.

apa yang ada dekat russia ni?sampai aku tergila-gila,tidur masuk mimpi ni??ape cer?

i guess my wonderwall is waiting there kot.aku dapat aura dari jauh.hehe
 

so,russia wait for me okay..i wanna go there!hopefully, insyaAllah, one day.

  and aku percaya everything happens for a reason.

ada la sebab tu kenapa aku stranded dekat mahsa ni.

bahagia bersama mahsa.^^

T.T

No comments:

Post a Comment