July 7, 2013

sincerity part 2

Assalamualaikum~

ah, baru nak belajar buat kerja dengan ikhlas. baru je post pasal sincerity kan? dah kena uji.

erghhhh!

ada satu patient ni keep bugging me pasal denture dia. masalahnya aku dah tak nak buat denture. kalau lah aku boleh cakap macam tu depan dia. and this patient tersangat lah psiko ok.

suka hantar mesej. tapi mesej kosong. suka buat aku rasa guilty. actually dia patient lama. aku ada buat XLA dekat patient ni. and masa aku buat case dia, siap nangis-nangis ok? HAHA. emo betul. lepas tu dah berazam tak nak treat or call this patient lagi.

tapi tulah. die keep bugging me!!

arghhhhh! and sekarang nak request denture pulak. tahu tak aku tak suka nak buat denture? sebab requirement pun dah siap. tak nak buat dah. nak siapkan case bridge aku jeee. macam mana nak ikhlas ni?huuuu. lepas tu clinic sampai hujung bulan ni je. sempat ke ni? nak buat denture bukannya single visit. multiple visit, tambah-tambah buat dengan student ni.

patient ni demanding sikit. lepas tu suka mengarah-arah aku. sabaaar lah kaan.


sekarang macam mana?

hari tu aku try refer dekat junior. sebab junior memang nak case untuk denture. tapi case die tak sesuai untuk competency test junior. and nampaknya aku kena siapkan jugak kes dia.

macam mana ni? tak nak buat laah.pahaaam tak?

tapi kena tolong patient.dah lah nak raya kan. kang tak ada gigi pulak nak makan-makan time raya. HAHA.
So ,marilah bekerja dengan ikhlas? nak puasa pun dah kan? banyaaak pahaalaa nanti. *positif sikit*

bye!

No comments:

Post a Comment